czwartek, 21 kwietnia 2011

GP- eco

Coraz większą wagę przywiązuje się do ochrony środowiska.
Wiele osób o tym pisze i podaje przykłady jak chronić przyrodę. 
My postanowiliśmy postawić na oszczędzanie papieru, usługi zdalne,
 wirtualne projekty, zakupy online.

GP to oszczędność środowiska


- nie niszczymy drzew ponieważ nasze projekty powstają w komputerze,
 a nasi klienci otrzymują je w formie pdf’a
- wirtualne konsultacje
- wirtualne e-kupony i e-karty upominkowe
- współpracujemy z firmami, które robią produkty ekologiczne
 (MOWO, DBWT, Kluś)
- współpraca ze sklepami internetowymi
- jeden projekt to możliwość kilku realizacji  


GP  to oszczędność czasu  
- wszystko można załatwić online
- ograniczenie wyjazdów do minimum i zmniejszenie emisji co2
- konsultacje online


GP to eco edukacja
- wraz z partnerami chcemy promować energooszczędność





















6 komentarzy:

  1. Myślę, że również warto jest pomyśleć o tym, aby przede wszystkim móc płacić niższe rachunki za prąd. W takiej sytuacji ja zdecydowałem się od razu na ofertę taniego prądu dla domu https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ i muszę przyznać, że jest ona jak najbardziej uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie warto jest jeszcze wspomnieć o tym, że jeśli chodzi o samą elektryczność to tego typu sprawy najlepiej jest zlecić specjalistom. Kiedy ktoś poszukuje dobrego elektryka to dla mnie doskonałym fachowcem jest ten z https://elektrycy.warszawa.pl/ i właśnie dlatego ja go każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak już napisali poprzednicy to faktycznie dość ważną kwestią jest to aby wiedzieć również któremu elektrykowi warto jest zaufać przy różnego rodzaju pracach z prądem. Myślę, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest kontakt z elektrykiem http://www.elektryk-krakow.pl/ co do którego ja mam zawsze pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście są to bardzo istotne kwestie o których na pewno warto jest pamiętać. Ja jeszcze od siebie chcę powiedzieć, że również ważnym jest to aby wiedzieć którego elektryka do różnych prac angażować. Uważam, ze dobrym wyborem jest elektryk z http://www.elektryk-krakow.pl/ i ja również z jego usług najchętniej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach nie wyobrażamy sobie życia bez energii elektrycznej. Dlatego ważne jest, aby mieć zaufanego elektryka, który pomoże nam w naprawach, instalacjach i innych usługach elektrycznych. Jeśli szukasz profesjonalnego i kompetentnego specjalisty, sprawdź https://www.warszawa-elektryk.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmagając się z awarią elektryczną w naszym domu w środku nocy, desperacko szukałem elektryka, który mógłby przyjść i rozwiązać problem jak najszybciej. Natknąłem się na https://elektryklodz.pl/ i to była najlepsza decyzja. Elektryk przybył bardzo szybko, mimo późnej godziny, i profesjonalnie zajął się awarią. Byłem pod ogromnym wrażeniem ich gotowości do pomocy w nagłych przypadkach, jak również ich fachowości i skuteczności. Dzięki ich szybkiej reakcji, problem został rozwiązany bez większych przeszkód, co dało nam spokój ducha. Serdecznie polecam ich usługi każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji i potrzebuje niezawodnej pomocy elektrycznej.

    OdpowiedzUsuń